שרות לשערים חשמליים, מה פה לא ברור? קיימים סוגים רבים של שערים: שערי הזזה, שערים נגררים, שערי כנפיים, שער כנף, שער מתרומם, שער נגלל, תריס גלילה, שער קונזולי, שער צף, שער מרחף ועוד…
קיימים שערים המיוצרים בסגנונות עתיקים, אחרים בסגנונות שמרניים וגם סגנונות מודרניים. בעבר יצרני השערים היו רתכים שכל עיסוקם מסגרות, מייצרים ומתקינים את השערים. עם ההתפתחות המודרנית יותר ויותר מבקשים להתאים את השער הקיים לשער חשמלי, טועים בחשיבתם מסגרים רבים המייצרים שערים בכלל, שניתן להתאים מנוע חשמלי לכל שער. בבואנו לפתור את תעלומת השערים החשמליים-שערים אוטומטיים חשוב לדעת כי בהרבה מהשערים שיוצרו בלי תכנון ראשוני, במקרה הטוב ניתן יהיה לבצע התאמת השער הקיים לשער חשמלי ובמקרה הפחות טוב יהיה צורך בהחלפת השער הקיים בחדש או להמשיך לפתוח ולסגור את השער ידנית.
שרות לשערים חשמליים ניתן שיעשה עם חברת שערים חשמליים, מומחיות במציאת פתרונות לכל סוגי השערים עם ניסיון בתחום. ככלל חשוב לדעת כי הזמנת שרות ממקצוען של שער יחסוך לכם הרבה כסף. בהגיע טכנאי שרות לשער חשמלי חשוב לאמת את התקלה לפני ניסיון של תיקון ולבחון את הסיבות לתקלה ומהם הצרכים האמיתיים של הלקוח. פעמים רבות נכחנו כי מספר הפתיחות של השער ביום משפיע על סוג הצירים והגלגלים שנתאים לשער, גובה השער ואורכו ישפיעו על סוג הפרופילים שנבחר לייצור השער, שער אטום וכבד ושער מסורג וקל ישפיעו על סוג המנוע שמתאים לשער, גם מספר הפתיחות ביום משפיעות על סוג המנוע החשמלי לשער. בבואנו לייצר שער המיועד לשמש כשער חשמלי, חובתנו לתכנן את מיקומו של המנוע החשמלי, לתכנן ולבצע את כל ההכנות בתוך הפרופילים להסתרת הכבלים החשמליים המגיעים מהבקר אל המנוע החשמלי. בתכנון שער חשמליחובה להתייחס גם לסוג הקרקע בשטח. קיימים פרמטרים נוספים המשפיעים על בחירת סוג השער החשמלי, מאז אוקטובר 2006 כל מתקיני השערים חייבים להתקין את כל אמצעי הבטיחות עפ"י התקן של מכון התקנים הישראלי גם אם אין (ואכן אין צורך) לאותו מתקין שערים את המדבקה של מכון התקנים הישראלי, חשוב שהכול ידעו כי כל המנועים לשימוש שערים חשמליים ושערים אוטומטיים המיובאים לארץ מקבלים את אישור מכון התקנים הישראלי ולכן חשוב שתיזהרו מחברה המטעה אתכם ומספרת לכם שלאחרים אין תקן, התקן מחייב את כל יצרני השערים בישראל.